خانه » اخبار و رویدادها » ادعای نقوی در خصوص عامل انتقال متین/ برخی مدعیان در حق متین جفا کرده‌اند!

ادعای نقوی در خصوص عامل انتقال متین/ برخی مدعیان در حق متین جفا کرده‌اند!

نقوی تا صحبت از انتقال متین به شهرهای دیگر می شود از شخص یا اشخاصی صحبت به میان می آورد که عامل این انتقال هستند. وی پس از خبر انتقال متین به دامغان هم گفت:”بنده می دانم چه کسی زمینه حضور این تیم در سمنان را فراهم کرده است.” (لینک خبر) البته وی هیچ گاه این شخص ادعایی را به مردم معرفی نکرد. حال این فرد یا افراد چه کسانی هستند نمی دانیم؛ البته امیدواریم خودشان بدانند. مردم فراموش نمی کنند مسئولی را که می گفت (فقط می گفت) لیست مفسدان اقتصادی را در جیب خود دارم ولی اینقدر گفت و گفت تا خانه نشین شد…

برخی مسئولان با متین ورامین همکاری نمی‌کنند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به عدم اطلاع از انتقال متین ورامین به تهران اظهار داشت: بنده در جریان تغییر و تحولات در باشگاه متین ورامین نیستم و تنها در جلسه ای با امام جمعه محترم ورامین درباره برخی مشکلات متین و ضرورت توجه مسئولان به این تیم بحث و تبادل نظر شد اما بنده از زبان مالک و حامی باشگاه هنوز چنین مطلبی را نشنیده ام.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: باید این نکته را مطرح کرد که مالک باشگاه در ابتدای فصل نمی خواست تیم را حمایت کند اما مسئولان شهرستان ورامین قول همکاری به ایشان دادند و وی نیز انتظار دارد که حمایت شود.

وی ادامه داد: بنده نیز در ابتدای فصل جاری با مالک باشگاه متین ورامین صحبت کردم و از علاقه شدید مردم این دیار به متین گفتم و از وی خواستم تا به فعالیت های خود ادامه بدهد اما متأسفانه همکاری لازم از سوی برخی مسئولان صورت نگرفته است.

این مسئول با اشاره به هزینه میلیاردی متین ورامین در فصل گذشته و فصل جاری رقابت های لیگ برتر والیبال اضافه کرد: تیم متین ورامین در فصل گذشته لیگ برتر، بیش از ۱۱ میلیارد هزینه کرده و در این فصل نیز بیش از ۵ میلیارد هزینه می کند به همین خاطر نباید مورد بی مهری قرار گیرد.

برخی مدعیان در حق متین جفا کرده‌اند

نقوی حسینی یادآور شد: متین نام ورامین را در سطح قاره کهن و جهان مطح کرده و نباید برای کسی که برای طرح نام ورامین، هزینه می کند چنین رفتارهایی صورت پذیرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: متأسفانه برخی افراد که خود را مدعی ورامین می دانند در این موضوع دخیل هستند اما همانطور که می بینیم شعارها با عمل ها یکسو نیست.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.