خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید اکبر ابراهیمی

وصیت نامه شهید اکبر ابراهیمی

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/93/09/shahid-ebrahimi--varamincity.jpg

((بسم رب الشهدا و الصالحین))

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ

و اینک معامله ای عظیم در جهان هستی بین بی نهایت کوچک بنده و خدای بی نهایت بزرگ الله به وقوع پیوسته است . خدایا از همه چیز خود گذاشته ام و آمده ام معامله ای با تو انجام دهم اینک مشتری تو هستی و کالا هم جان من است و مکان هم هستی تو است و بهای این معامله نیز جنت تو است.

پاسدارم و هرگز نکنم پشت به میدان

گر سر برود من نروم از سر پیمان

کم کم احساس می کنم که می توانم شاهد زیبای شهادت را تنگاتنگ در آغوش خوبفشارم و تا ابد از خود جدا نکنم . زیرا معبودا امکان شهادت من در میدان جهاد تو و برای قرآن و مسلمین تو هست.

خدایا نا امید نیستم من در خود هیچ لیاقت شهادت نمی بینم ولی آگاه بدانم که تو خود توبه پذیری و دارای رحمت فراوان .

پدر و مادر عزیزم مفتخر باشید که این سعادت نصیب شما شده است مگر هر کسی می تواند به ملکوت اعلاء برسد و یا هر کسی می تواند پدر و مادر شهیدی باشد و در نزد خدا محترم باشد. شهادت راهی است میانبر که همه کسی نمی تواند از این راه برود و این مهم فقط نصیب بندگان شاخص خدای شود.

در مجلس عزای من یا حسین یادتان نرود و بیاد علی اکبر نیز باشید و گریه ای را نیز که می کنید برای اینها باشد نه برای من که کسی نیستم در برابر اینها خدایا مرا با علی اکبر امام حسین محشور بگردان .

پدر و مادر عزیزم چند کلامی با شما دارم و آن اینکه مواظب رفتارتان باشید و دست از پیروی از خط امام بر ندارید. دست از مشکینی ها و… بر ندارید . مگر نه این است که همین خط بود که من و امثال من و شما و امثال شما را از رذالت به اوج عظمت رسانید و مگر همین خط امام را امروز قتل عام نمی کنند و مگر غیر از خط امامی ها کسی دیگر راهم به شهادت می رسانند؟ و این خود بهترین دلیل است و حقانیت خط امام را نیز به اثبات می رساند پس مواظب باشید که زمان ، زمان پیامبر است و خوب علی زمان خود را بشناسید که باید بعد از پیامبر علی را یاری کرد و کمک کرد نه گوشه نشین و خلاصه دست از امام و خط امام بر ندارید .

اگر حسین آقا و محسن آقا از کربلای امام حسین آمدند که انشاء الله می آیند سلام مرا به آنها برسانید و بگوئید که اکبر خیلی دوست داشت شما را ببیند و خودش شما را از کربلا بیاورد اما دیگر موقع رفتنش بود و دیگر باید می رفت و از طرف من از آنها خداحافظی کنید.

و تو ای خواهرم تو قدر خودت را بدان. تو نزد خدا بهترین پاداش ها را دارا هستی؛ زیرا خدا با صابرین هست و من به تو زینب زمان و امثال تو افتخار می کنم و هر چه بخواهم از تو بگویم کم گفته ام خداوند انشاءالله توفیقتان دهد.

درآخر چند کلامی نیز با دوستان خود دارم که ای دوستان انسان همیشه بر سر دوراهی قرار می گیرد و باید یکی از این دو راه را انتخاب کند یا ذلت و یا عزت را ، یا حسین را و یا یزید را ، یا تسلیم و یا شهادت در راه خدا را و بالاخره یا بهشت جاودانه یا دوزخ را و انسان در تمام این مراحل خود انتخاب گر است پس بکوشید که بهترین راهها را انتخاب کنید که شما باید خودتان را بسازد که زمینه ظهور حضرت مهدی فراهم شود و شما در رکاب آن حضرت بجنگید. تو را به خدا رهبر عزیز را رنجیده خاطر نکنید و او را ناراحت نکنید و همیشه او را از خود راضی نگهدارید که راضی نگهداشتن او در اصل راضی نگهداشتن خداست.

در ضمن چند کلامی با خواهران خودم دارم که خواهرم باور کن تو در این پوشش دین بهترین همره دین خواهی بود، خواهرم من و تو دوشادوش به سرکوبی این نفس پلید خواهیم رفت. خواهرم یادت رفت؟ دیروز بود؟ فریادها، ظلم و ستم، پیمان ها. خواهرم مکتب ما توحید است خواهرم در مکتب ما همه نوع بشر یکسانند. خواهرم در مکتب ما نکبت و ننگ را جایی نیست. خواهرم باور کن سخن از روسری و توسری نیست، سخن از سرپوش نیست، سخن از زنجیر نیست. خواهرم باور کن سخن از عفت توست، سخن از ارزشهاست، سخن از آزادی است؛ خواهرم باور کن از دامن زن مرد به معراج می رود. پس خواهرم قدر خودت را بدان.

در پایان سلامتی شما ملت شهید پرور و ایثارگر را از خداوند آرزوی می کنم. خداحافظ دیدار در بهشت برین ان شاءالله.

در ضمن مرا در بهشت زهرا خاک کرده و بر روی سنگ قبرم بنویسید سرباز مهدی، فرزند خمینی…

تمام

بیست و پنجم – اسفند ماه یکهزار و سیصد و شصت

من الله التوفیق – اکبر ابراهیمی

یک نظر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.