خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » بازی دولت با احساسات مردم/ استاندار تهران: طرح متروی تهران – پیشوا هیچ تغییری نکرده!

بازی دولت با احساسات مردم/ استاندار تهران: طرح متروی تهران – پیشوا هیچ تغییری نکرده!

در حالی که چندی پیش، وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم از تغییر پروژه مترو تهران ورامین و تبدیل آن به قطار شهری خبر داده بود ، امروز استاندار تهران از عدم تغییر در این پروژه خبر داد. حال، مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا نمی دانند حرف کدام یک از مسئولان دولت راستگویان را باور نمایند!

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، سید حسین هاشمی استاندار تهران به منظور شرکت در آیین غباروبی مضجع مطهر امامزاده جعفر بن موسی کاظم(ع) به پیشوا سفر کرد. در جریان سفر استاندار تهران به پیشوا، حجت الاسلام رحمتی نیا امام جمعه این شهرستان با تأکید بر خواست مردم این منطقه برای راه اندازی متروی تهران – پیشوا خواستار توضیحات و اظهار نظر استاندار تهران درباره آخرین وضعیت این پروژه مهم شد.

سید حسین هاشمی نیز با اشاره به تلاش دولت برای خدمت رسانی به مردم عنوان کرد: طرح متروی تهران – پیشوا هیچ تغییری نکرده و مسائل فنی آن با جدیت دنبال می شود.

این مسئول در پاسخ به سوال امام جمعه پیشوا درباره آخرین وضعیت متروی این منطقه گفت: بنده به شما اطمینان می دهم که  طراحی متروی تهران – پیشوا یک سانتی متر عوض نخواهد شد و طراحی این پروژه که تاکنون ۴۷ درصد پیشرفت داشته، ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: من به اسم کاری ندارم و به اصل قضیه توجه دارم که بر مبنای آن باید خدماتی به مردم منطقه ارائه شود تا بتوانند به راحتی در ساعات مختلف به تهران رفت و آمد کنند، به همین دلیل نیز هیچ تغییری در بحث فنی و اجرایی طرحی که در حال اجرا است بوجود نخواهد آمد.

ostandar

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.