خانه » اخبار و رویدادها » متین ورامین به تهران منتقل می شود/ مدیرعامل متین، مشکلات فنی ورزشگاه ورامین را علت انتقال بازی های این تیم به تهران اعلام کرد!!

متین ورامین به تهران منتقل می شود/ مدیرعامل متین، مشکلات فنی ورزشگاه ورامین را علت انتقال بازی های این تیم به تهران اعلام کرد!!

به گزارش ورامین سیتی، تیم والیبال متین که طی دو سال گذشته با حمایت های مالی شرکت کاراسازه متین فعالیت ورزشی خود را آغاز نموده و موفق به کسب عناوین نایب قهرمانی و قهرمانی لیگ برتر والیبال کشور و قهرمانی جام باشگاه های آسیا شده در آستانه انتقال به شهر تهران قرار گرفته و بازی روز چهارشنبه جاری این تیم برابر تیم وزارت دفاع ، تیم سوم گروه دوم در ورامین برگزار نخواهد شد .

 در ابتدای فصل نیز وجود برخی از ناهماهنگی ها در شهرستان ورامین باعث شده بود تا مسئولین این تیم در صدد انتقال آن به استان سمنان و شهر دامغان برآیند که با برگزاری جلسات متعدد این انتقال صورت نگرفت .

 تیم والیبال متین در دو بازی نخست خود برابر تیم های تیم های پارس مهر فارس و آلومینیم المهدی به پیروزی دست یافت و برابر تیم شهرداری ارومیه تن به شکست داد و به نظر می رسد انتقال این تیم به شهر تهران ، روحیه بازیکنان این تیم را برای مواجهه با تیم حریف بکاهد.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین مشکلات فنی ورزشگاه شهید گل عباسی ورامین را علت انتقال بازیهای این تیم به تهران اعلام کرد.

 علیرضا فداکار گفت : متاسفانه به دلیل مشکلات زیادی که در کف پوش سالن گل عباسی وجود دارد، این تیم مجبور است از این پس در شهر تهران از سایر تیم ها پذیرایی کند.

 وی افزود: کف پوش این سالن در منطقه یک سوم مشکلاتی دارد که نمی توان در زمان اندک نسبت به برطرف نمودن آن اقدام کرد و مجبوریم از این پس در تهران به مصاف حریفان برویم و با توجه به این امر، تیم نیز به شهر تهران منتقل می شود.

 وی اظهار داشت : هواداران از ارکان اصلی موفقیت تیم ها در بازی های خانگی هستند، ما بر این باوریم این تصمیم می تواند از این نظر ضربه های زیادی به تیم بزند چرا که هواداران ما بارها در سالن شهید گل عباسی ورامین ثابت کردند همیشه به عنوان یک یار در کنار تیم هستند و اگر بازی های ما به تهران منتقل شود ما از داشتن این یار بزرگ محروم خواهیم شد.

 منبع: ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.