خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » دستور مجدد وزیر بهداشت برای راه اندازی دانشکده پزشکی در ورامین

دستور مجدد وزیر بهداشت برای راه اندازی دانشکده پزشکی در ورامین

daneshgah-shahid-beheshti-

۱۴ آبان بود که ورامین سیتی خبری با عنوانبه تدبیر دولت، امیدی نیست! شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هم به ورامین نمی رسد؟” منتشر کرد و از جدیدترین شاهکار دولت تدبیر و امید در حوزه ی شهرستان ورامین پرده برداشت؛ اما خبرهای جدید حاکی از این است که دولت مدعی تدبیر از این تصمیم نسنجیده، پشیمان گشته است.

خبرگزاری مهر در تاریخ ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۳ در گزارشی با اشاره به عدم اجرایی شدن وعده وزیر بهداشت مبنی بر استقرار دانشکده پزشکی شهید بهشتی شعبه بین الملل در ورامین به تشریح موضوع پرداخت که در آن گزارش نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد اما مسئولان شهری ورامین با اشاره به برگزاری جلسه با مدیران بهداشت و درمان، این خبر را تأیید کردند.

از طرفی حجت الاسلام سید محسن محمودی نیز راه اندازی شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی را از مصوبات شورای گسترش دانست و بیان داشت: سال ها مردم ورامین و مسئولان درخواست راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی را داشته اند و نباید هیچ موضوعی این مصوبه را دچار خدشه کند.

دستور مجدد وزیر بهداشت و درمان برای راه اندازی دانشکده پزشکی در ورامین

در حالیکه مردم و مسئولان ورامین، نگران عدم راه اندازی دانشکده پزشکی در این شهرستان بودند اما نشست شب گذشته نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت و درمان نوید بخش اخبار بسیار خوبی برای دیار ۱۵ خرداد بود.

در این نشست سید حسن قاضی زاده هاشمی با تأکید مجدد بر راه اندازی دانشکده پزشکی در ورامین بر حل مشکلات درمانی و بهداشتی بیمارستان های مهاجری پیشوا و مفتح ورامین تأکید و سفر به شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا را در اولویت برنامه های خود قرار داد.

مشکلات ساختمان بیمارستان های شهید مفتح و مهاجری حل می شود

سید حسین نقوی حسینی با اشاره به نشست مهم خود با وزیر بهداشت و درمان اظهار داشت: در جلسه صمیمی و دوستانه بنده با وزیر بهداشت و درمان، موضوع استقرار دانشکده پزشکی شهید بهشتی شعبه بین الملل در شهرستان ورامین مورد بررسی و بحث قرار گرفت.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: هاشمی در این نشست نسبت به درخواست استقرار دانشکده پزشکی در ورامین، دستور دادند که حتما یک دانشکده پزشکی در ورامین مستقر شود و اگر شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز به ورامین نیامد، جایگزین آن نیز باید یک دانشکده پزشکی باشد به همین علت مسئولان وزارتخانه این موضوع را مجددا در دستور کار خود قرار دادند.

تجلیل وزیر بهداشت از سابقه مردم ورامین، پیشوا و قرچک

وی ادامه داد: در این نشست برای سفر وزیر بهداشت به شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا دعوت به عمل آمد که وی از این موضوع استقبال کردند و با اشاره به سابقه دینی و انقلابی این دیار، این سفر را در اولویت کاری برنامه های خود قرار دادند.

نقوی حسینی اضافه کرد: همچنین در این نشست درباره تکمیل بیمارستان مهاجری پیشوا که تجهیزات لازم را برای راه اندازی ندارد، بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد برای تأمین تجهیزات این بیمارستان نیز از سوی وزارت بهداشت مساعدت های لازم صورت گیرد.

این مسئول بیان داشت: در این جلسه تأکید شد که بخش هایی نظیر جوادآباد و جلیل آباد با کمبود پزشک مواجه هستند که مقرر شد در این زمینه نیز اقدامات لازم و حمایت های مربوطه صورت گیرد.

وی تأکید کرد: بیمارستان مفتح شهرستان ورامین، آخرین موضوعی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که وزیر بهداشت در جریان سفر آتی خود به ورامین از این بیمارستان بازدید کرده و در زمینه تجهیز و نوسازی آن اعتبارات لازم را تخصیص دهد.

۲ نظر

  1. از آقای نقوی خواهش می کنیم که هم چنان با مسئولان دولتی تعامل مثبت داشته باشند تا مشکلات عدیده ی شهرستان ورامین آرام آرام حل بشه و تلاش کنند تا به مسائل حاشیه ای و اختلاف انگیز نپردازند. مسائل حاشیه ای و اختلافات سیاسی رو به نماینده های تهران بسپارید! چون ماشاءالله پایتختی ها هزاران میلیارد بودجه برای عمران و … در اختیار دارن!

    • این چه حرفیه بابک جان!
      مسئولان دولتی بیان همه چیز رو هوا کنند تمام تصمیمات و زحمات مسئولین قبلی را نابود کنند بعد نقوی بره تعامل کنه. اومدیم و فردا دولت خواست راه های ورودی و خروجی به ورامین رو ببنده، بازم باید تعامل کنیم؟!
      اگه دولت هیچ دخالتی در ورامین انجام ندهد خیلی خوب می شود. بگذارد مصوبات قبلی اجرا شود ما ممنونش خواهیم بود.
      ضمنا تهمتی هم به نمایندگان تهران زده اید که اگه خوندند که خودش جواب می دهند و الا که می کشه به قیامت. فقط یه چیزی هم من بگم : اگه اسم دفاع از عزت ملت و منافع ملی رو میگذارید مسائل حاشیه ای، من عاشق مسائل حاشیه ای هستم…

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.