خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » احداث پل امام رضا در ورامین از سر گرفته شد/ بالاخره، شهرداری رضایت داد

احداث پل امام رضا در ورامین از سر گرفته شد/ بالاخره، شهرداری رضایت داد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، در حالیکه از چندین ماه گذشته و به دنبال اعتراض جمعی از ساکنین میدان رازی و عدم اجازه شهرداری ساخت پل امام رضا(ع) برای احداث متروی ورامین متوقف شده بود، این پروژه با موافقت شهرداری از سر گرفته شد.

در گذشته برخی ناهماهنگی ها میان مسئولین و عدم اطلاع کافی از نوع سازه های اجرایی در پل بلوار امام رضا(ع) موجب بروز برخی سوء تفاهمات شد و این موضوع علاوه بر توقف پروژه، ترافیک سنگینی در میدان رازی به همراه داشت.

در این زمینه شهردار ورامین با اشاره به آغاز عملیات عمرانی پل امام رضا در میدان رازی اظهار داشت: عملیات عمرانی پل امام رضا(ع) توسط شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ورامین مجددا آغاز شد .

علی حیدریان افزود: با توافق صورت گرفته مقرر شد پل به صورت ستونی و با ۹ دهانه احداث شود تا بدین وسیله علاوه بر از سرگیری پروژه متروی ورامین، مشکلی برای ساکنان میدان رازی نیز ایجاد نشود.

این مسئول بیان کرد: بر اساس پیش بینی ها و با تلاش شرکت مترو مقرر شده پل امام رضا(ع) طی ۶ ماه آینده به مرحله اجرا درآید تا زمینه راه اندازی متروی ورامین نیز تحقق یابد.

بروز اختلاف در پروژه متروی ورامین و نیمه کاره ماندن این طرح در بلوار امام رضا (ع) مشکلات فراوانی برای ساکنین منطقه ایجاد کرد به طوریکه به دلیل کاهش عرض خیابان، در اغلب ساعات شبانه روز با ترافیک شدیدی مواجه بودند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.