خانه » اخبار و رویدادها » یکی از سایت های خبری شهرستان، از شکایت شهردار ورامین تبرئه شد

یکی از سایت های خبری شهرستان، از شکایت شهردار ورامین تبرئه شد

در پی انتشار  اخباری از سوی سایت خبری ورامین پرس در خصوص نقد عملکرد شهرداری ورامین, علی حیدریان  شهردار ورامین, اردیبهشت ۹۳ از سایت ورامین پرس به اتهام نشر اکاذیب, تشویش اذهان عمومی, توهین  و افترا به دادگاه عمومی شهرستان ورامین شکایت کرد.
پس از  طی مراحل قضایی و انتظامی و تشکیل جلسه دادگاه و دفاعیات مدیر سایت خبری ورامین پرس در نهایت  شعبه ۱۰۳ داداگاه عمومی شهرستان ورامین با صدور حکمی رضا دهقان مدیر سایت خبری ورامین پرس را از کلیه  اتهامات شهردار ورامین تبرئه کرد.
در بخشی  از رای دادگاه امده است :
 “در خصوص  اخبار اعلامی از سوی سایت خبری ورامین پرس, محتوای مطلب بر محور خبر رسانی و نقد استوار بوده  و شهرداری ورامین نیز در رد صحت اخبار اعلامی و نقض ان و اثبات خلاف و کذب بودن ان دلیلی ارائه نکرده است “ شکایت شهردار ورامین به عنوان یکی از مسئولان ارشد شهرستان از  یک رسانه و بررسی دقیق و بدون تبعیض پرونده در محاکم قضایی  شهرستان ورامین سند دیگری از وجود ازادی بیان و دادگاه های عادل و مستقل در جمهوری اسلامی ایران  است, چرا که دشمنان نظام اسلامی با هجمه تبلیغاتی  خود در جهان به دنبال  القای فضای بدون ازادی بیان  و وجود فضای فشار بر روی خبرنگاران و اصحاب رسانه در ایران هستند.
امیدواریم مسئولان  شهرستان ورامین به خصوص شهردار محترم شهرستان ورامین  که  در خدمت رسانی به مردم دیار ۱۵ خرداد و اجرای پروژه های عمرانی  در زمان تصدی ایشان در شهرداری ورامین قابل تحسین و نمونه است , در تعامل با اصحاب قلم و رسانه سعه صدر بیشتری  داشته باشند تا رسانه ها بتوانند نقش درست خود در جامعه را ایفا کنند.

منبع: ورامین پرس

یک نظر

  1. با سلام

    در سال ۸۱ شهرداری مجوز ساخت مجتمع کارکنان بیمارستان ۱۵ خرداد را داده، الان بعد از ۴ سال از ساکن بودن، وضعیت تفکیکی این مجتمع معلوم نیست، آقای میرزایی (معاونت شهرداری منطقه ۲) علت را عدم وجود دست رسی اعلام میکنند.
    در صورتی که طبق نقشه هوایی خیابان ۱۲ متری در ضلع غربی آن هست. برای هرگونه اطلاعات بیشتر با بنده ۰۱۲۷۷۵۹۶۰۹ مهدی بختیاری تماس بگیرید. خواهشمندم شما صدای ما ساکنین را به مسئولین برسانید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.