خانه » اخبار و رویدادها » امیر غفور: تمام تمرکز تیم، حضور در مرحله نیمه نهایی است

امیر غفور: تمام تمرکز تیم، حضور در مرحله نیمه نهایی است

امیر غفور در ارتباط با پیوستن خود به متین ورامین با وجود پیشنهادهای مختلف، اظهار داشت: امسال، برای نخستین سال است که من خارج از کاشان بازی می کنم و ترجیح دادم این فصل را در خدمت متین ورامین باشم، به هر حال تفاوت عمده متین با سایر تیم ها،مدیریت بسیار قدرتمند تیمی و امکانات بسیار خوبی است که در اختیار بازیکنان قرارداده است.

وی گفت: در حال حاضر، این باشگاه از باشگاه‌های کاملاً حرفه‌ای لیگ برتر به حساب می‌آید، متین قهرمان سال گذشته سوپر لیگ است و ازسوی دیگر اهداف خوبی برای فصل جاری در پیش دارد، هم چنین تعریف‌های زیادی از بازیکنان ملی‌پوشی که در سال‌های گذشته در این تیم بودند شنیدم.

 amir-ghafoor

ملی‌پوش کشورمان تاکید کرد: در مجموع بسیار خرسندم که به این باشگاه آمدم و قطعا تمام توان خود را برای موفقیت تیم به کار خواهم برد.

قطر پاسور متین ورامین پیرامون روند آماده‌سازی متین خاطرنشان کرد: شرایط تمرینی بسیار عالی دنبال می‌شود و همچنین انگیزه بازیکنان بسیار بالاست، تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با آمادگی صددرصد و کامل بازی‌ها را آغاز کنیم.

غفور افزود: البته آمادگی در مراحل پایانی و پلی‌آف بسیار ضروری و مهم‌تر از آمادگی در بازی‌های دور مقدماتی است چرا که در آن مرحله تیم‌ها باید عیار واقعی خود را نشان دهند. ما نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در هر دو مرحله بهترین بازی‌ها را انجام دهیم اما به شخصه معتقدم مراحل پایانی و پلی‌آف بسیار مهم‌تر از دور مقدماتی است.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که خستگی بازیکنان و بازی‌های فشرده تیم ملی و امکان مصدومیت بازیکنان گفت: بله قطعا مسئله فشردگی بازی‌ها و تورنمنت‌های مختلف تیم ملی از اول سال تاکنون نه تنها موجب خستگی و مصدومیت برای من بلکه برای اکثر بازیکنان تیم ملی شده است،در حال حاضر نیز مصدومیت خفیفی در ناحیه کتف دارم اما با روند درمانی مناسب که در پیش داریم مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.

پشت خط‌زن ملی پوش کشورمان در خصوص تیمداری شرکت کاراسازه متین به عنوان یک شرکت خصوصی در لیگ برتر والیبال تصریح کرد: به هر حال همان طور که عرض کردم متین از جمله تیم‌ها و شرکت‌های خصوصی موفق در عرصه والیبال بوده است، این باشگاه اهمیت بسیار بالایی برای بازیکنان خود قائل است و امکانات بسیار مناسبی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: قطعا بازیکنان نیز این مسئله را درک می‌کنند و با تمام توان خود مقابل حریفان حاضر می شوند و این گونه می شود که متین ورامین در هر دو سال تیمداری خود در لیگ برتر به فینال راه پیدا می‌کند و صاحب یک عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی می‌شود.

غفور در خصوص شیوه جدید برگزاری لیگ و گروه متین خاطرنشان کرد: به شخصه با این شیوه جدید کاملا موافق هستم، چرا که در هفته یک بازی انجام می‌گیرد و در مقایسه با سال گذشته که هر سه روز یک بار یک بازی انجام می‌شود، فشار بسیار کمتری بر بازیکنان وارد می‌شود و به مراتب احتمال آسیب‌دیدگی پایین می‌آید.

قطر پاسور متین ورامین تصریح کرد: گروه‌بندی هر دو گروه متعادل است، گروه فعلی ما نیز گروه سختی است، اما به طور یقین با روند آماده‌سازی بسیار خوب تیم، ما نیز از مدعیان اصلی در لیگ به شمار می‌رویم.

هدف اولیه ما حضور در پلی‌آف است که این امر به لطف حمایت هواداران و مدیریت خوب تیمی قطعا محقق می‌شود.

غفور در پایان در خصوص استقبال پرشور هواداران ورامینی نیز گفت: برخورد مردم ورامین و هواداران متین نه تنها با من بلکه با کل تیم یک برخورد بسیار عالی و پرشور است و این ابراز لطف و علاقه هواداران خونگرم ورامینی وظیفه ما را بیش از پیش سنگین می کند، ما نیز تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم که دل این هواداران را شاد کنیم تا گوشه‌ای از لطف و محبت آن‌ها را جبران کرده باشیم.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.