خانه » اخبار و رویدادها » لزوم برخورد با مفسدان اقتصادی شهرستان ورامین در هر جایگاهی/ فتنه خط قرمز نظام است

لزوم برخورد با مفسدان اقتصادی شهرستان ورامین در هر جایگاهی/ فتنه خط قرمز نظام است

mahmoodi

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا یعنی عمل به واجبات و ترک محرمات.

وی سپس مسئله فرزندان از نگاه اسلام را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: یک شعار اشتباه و روش غلط اتخاذ کردیم که «فرزند کمتر زندگی بهتر»، خیر، این‌طور نیست، یکی از مهم‌ترین وظایف خانواده تربیت فرزندان صالح است، از آیات قرآن این‌طور برمی‌آید که نگاه به فرزند باید نگاه یک فرد امانت‌دار باشد.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به فرمایشاتی از پیامبر(ص) عنوان داشت: به مادر فرزندانتان احترام کنید و نیز نام نیکو بر فرزندان خود بگذارید، شنا کردن به فرزند بیاموزد، قرآن به فرزندان خود بیاموزید، اگر فرزندانتان دختر باشد آن را بپوشانید و در معرض دید نامحرمان نباشد.

وی اضافه کرد: فرزند بخشی از وجود انسان است، اگر خوب و یا بد باشد نمی‌توان آن را از خود انسان جدا دانست، فرزنددار شدن در اسلام دستورات تربیتی فراوانی دارد، در بحث پیشگیری از بیماری‌های روحی که ممکن است در آینده گریبان‌گیر فرزند ما شود ریشه در رفتارهای ما دارد.

این مسئول با بررسی برخی تعالیم اسلامی گفت: اگر کسی محتلم شد پس از احتلام اگر خواست فرزنددار شود حتما غسل کند که اگر چنین نکرد اگر فرزندی دیوانه از او به دنیا آمد تعجب نکند، نظام عالم خلقت نظام علت و معلول است.

وی توضیح داد: برخی در شب عروسی و شب زفاف که بنیان خانواده پایه‌گذاری می شود را با لهو و لعب و حتی برخی مشروبات شروع می‌کنند، خوب این خانواده چه خواهد شد و چه بنیان سستی خواهد یافت.

این مسئول گفت: زمانی که فرزند به دنیا می‌آید در گوش راست اذان و در گوش چپ وی اقامه بخوانید تا شیطان از او دوری کند.

مروری بر مناسبت‌ها

محمودی در ادامه با اشاره به هفته ارتباط اولیاء و مربیان گفت: اولیاء باید در تربیت فرزندان دقت بیشتری کنند،پای شیطان را به خانواده‌ها باز نکنید، آوردن ماهواره یعنی آوردن شیطان به خانه، مدرسه در این امر باید ورود جدی کند.

وی سپس به هفته تربیت بدنی و ورزش اشاره کرده و افزود: امروز جوانان این مرز و بوم در صحنه‌های بین‌المللی افتخار آفریدند و در سطح جهان درخشیدند، البته بارها عرض شده که قطعاً در کنار ورزش باید به موارد روحی و اخلاقی هم توجه کرد.

امام جمعه ورامین با بیان اینکه امروز نام ورامین در زمینه های ورزشی در رتبه‌های بین‌المللی می‌درخشد که جای تقدیر دارد، به سالروز شهادت آقا سید مصطفی خمینی اشاره کرد و گفت: این شهید عزیز امید اسلام بود.

محمودی در ادامه شهادت دلاورمردان ناجا را تبریک و تسلیت عرض کرد و گفت:از دولت و دستگاه دیپلماسی می خواهیم اجازه ندهند پاکستان محل امن تروریست ها باشند و از نیروهای امنیتی می خواهیم در صورت عمل نکردن پاکستان به وظایف خویش خود تروریست های کثیف وهابی را به سزای عمل خود برسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران سپس به سالروز تأسیس وزارت اطلاعات اشاره کرد و گفت:این عزیزان به خوبی در برابر برخی انحرافات ایستادند.

در قیامت در مورد ولایت مورد سئوال قرار خواهیم گرفت

وی با اشاره به دهه ولایت و امامت و روز مباهله تصریح کرد:ما به خود می بالیم که پیرو مکتبی هستیم که امامش علی(ع) است،پیام رسان غدیر باشید،پیام غدیر پیام ولایت است،در قیامت در مورد ولایت از شما سوال می شود،در غدیر خم و صحنه های زندگی معصومین لهو و لعب وجود نداشته،چطور به اسم غدیر برخی افراد مراسم را با کف و لهو و لعب برگزار می کنند.

این مسئول گفت: در زندگی علی(ع) اسراف،تبذیر،تجمل پرستی و … نبود،ازدواج علی(ع) چطور بود،بروید تحقیق کنید،بخوانید،متاسفانه دچار برخی خطاها شدیم،تحلیل کنیم ببینیم چرا علی ۲۵ سال خانه نشین شد،باید درس بگیریم،آن روز سران فتنه با توطئه علی(ع) را خانه نشین کردند.

محمودی اظهار داشت: ولایت غدیر یعنی استمرار پیام غدیر،امروز ببینید علیرغم وحشی گری های موجود در دنیا ولایت مقام معظم رهبری تمام محاسبات دنیای غرب را به هم ریخته و ایستادگی جوانان بحرین،پیروزی در یمن،شجاعت در لبنان

فتنه خط قرمز نظام است/نشست و برخاست برخی مسئولان با سران فتنه ننگ‌آور است

وی اضافه کرد: امروز برخی افراد دولتی امروز با برخی سران فتنه نشست و برخاست می کنند که این امر ننگ آور است، آن نماینده با نامه ای به رییس جمهور خواستار رفع حصر می شود،مقام معظم رهبری فرمودند فتنه خط قرمز نظام است،با صراحت عرض می کنم ما در برابر هرگونه تسامح با فتنه گران خواهند ایستاد.

امام جمعه موقت ورامین گفت:امروز شاگردان مکتب امام(ره) هرگز اجازه نخواهند داد عمروعاص های زمان علی(ع) را خانه نشین کند،البته راه توبه باز است،این ها می توانند از راه غلط خود بازگردند،البته ما حساب دولت محترم را که امروز مورد حمایت مقام محترم رهبری است از این فتنه گران جدا می دانیم.

حکم اعدام آیت‌الله نمر اشتباه استراتژیک عربستان

وی سپس به مسائل منطقه و حضور امریکا اشاره کرد و گفت:جنایات امریکا به اسم مبارزه با داعش همچنان ادامه دارد،شهر کوبانی سوریه در محاصره است،زنان این شهر اسلحه به دست گرفته و با تکفیری ها می جنگند.

محمودی در ادامه به حکم اعدام آیت‌الله نمر اشاره کرد و گفت: حکم اعدام آیت‌الله نمر در عربستان شرم آور است،دست امریکا در تمام این جنایات دیده می شود،البته بدانید این حکم اشتباه استراتژیک عربستان است.

با مفسدان اقتصادی شهرستان در هر جایگاهی برخورد جدی شود

وی در ادامه به مسائل شهرستان اشاره کرد و افزود: مسئولان شهر همه دست به دست هم به فکر خدمت به مردم باشند،پل امام رضا(ع) و ترافیک موجود در آن تمام مردم را خسته کرده ،باید با قاطعیت با این امر برخورد شود.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: برخی فسادهای اقتصادی شنیده می شود، از مسئولان امنیتی و اطلاعاتی و شورای تامین می خواهم بررسی کنند اگر این موارد شایعه است با آن برخورد شود تا باب تهمت و غیبت باز نشود و اگر هم سوء استفاده اقتصادی صورت پذیرفته با هرکس در هر جایگاهی بوده، برخورد شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.