خانه » اخبار و رویدادها » پیکر شهید سیدرضا حسینی از اهالی روستای سرگل در ورامین تشییع شد

پیکر شهید سیدرضا حسینی از اهالی روستای سرگل در ورامین تشییع شد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، ساعاتی پیش پیکر سیدرضا حسینی شهید زائر حرم مطهر حضرت زینب سلام‌الله‌علیها با حضور اقشار مختلف مردم از میدان امام حسین علیه‌السلام شهرستان ورامین به سوی میدان امام خمینی(ره) ورامین و سپس گلزار شهدای حسین رضا تشییع شد.

آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین، جمال نیکجو جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، سیدرضا طباطبایی و سیدجمال جلیلی معاونان فرمانداری شهرستان‌های ورامین و پیشوا و جمعی از مسئولان نهادها و ادارات این دو شهرستان در این مراسم باشکوه حضور داشتند.

مردم خداجوی و مسئولان شهرستان ورامین و پیشوا با سردادن شعارهای «این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست» و «الله‌اکبر و لااله‌الاالله» پیکر این زائر حرم مطهر حضرت زینب سلام‌الله را تشییع کردند.

آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی پس از تشییع باشکوه بر پیکر مطهر این شهید نماز اقامه کرد.

رژه موتورسواران ناجا

موتورسواران ناجا از میدان امام خمینی(ره) تا گلزار شهدای سیدفتح‌الله در مقابل تشییع‌کنندگان رژه رفتند تا همزمان با هفته ناجا نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده باشند.

امروز جشن عروسی پسر من است

شهید سیدرضا حسینی از اهالی روستای سرگل بود که با توجه به تحولات میدانی کشور سوریه و هتک‌ حرمت‌های اخیر به حرم حضرت زینب‌کبری سلام‌الله علیها به زیارت این حرم شریف رفته بود به دست گروه‌های صهیونیستی ـ وهابی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پدر این شهید که از پوشیدن لباس مشکی خودداری کرد اظهار داشت: امروز جشن عروسی پسر من است و از شهادت وی در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) خوشحالم.

ورامین خانه شهدا است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در این مراسم اظهار داشت: ورامین خانه شهدا و از شهرهای مذهبی کشور است که مردم آن در ۱۵ خرداد ۴۲ ارادت خود به امامت و ولایت ثابت کرده و هنوز در این عرصه ثابت قدم هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: شهدا خون خود را تقدیم کردند تا دین مبین اسلام بماند و فرهنگ علوی و مذهب شیعی در این کشور پا برجا باشد، حال نوبت ما است که به وظیفه خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی، وظیفه ما، اقشار مختلف مردم و مسئولان را سخت و دشوار می‌سازد و باید از خون این شهدا پاسداری کنیم.

هرچه داریم به برکت شهدا است

جمال نیکجو، جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران نیزعنوان کرد: امروز ما هرچه داریم به دلیل رشادت‌ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های آن‌ها است، اگر نبودند این شهدای زائر حرم حضرت زینب سلام‌الله، شهدای دفاع مقدس و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی قطعاً امروز آرامش و آسایش در کشور حکم‌فرما نبود.

وی تصریح کرد: سوریه و حرم مطهر حضرت زینب سلام‌الله خط مقدم جبهه مقاومت است و باید در پاسداری از آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ابراز داشت: امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.