خانه » به قلم همشهریان » اعتصاب و اعتراض به کوکاکولا

اعتصاب و اعتراض به کوکاکولا

در ایران نوشیدنی کوکاکولا و پپسی که سهمیه وامتیازش در جیب نامبارک صهیونیزم بین الملل می رود ، متأ سفانه مثل موروملخ زیاد است وحجم این موجود استوانه ای خطرناک در فضایی که نباید مساحت نحسش می آمد ، آمد ومحیط را آلوده کرد .

یکی از موارد اقتصاد مقاومتی استفاده از کالاهای ایرانی است .نوشابه در حالت عادی اش هم مضر است حالا دیگر چه برسد به این که از جانب اجانب هم باشد و پولش برود در جیب آن ها .

متأسفانه در مراسم های ولیمه ی عروسی و حاجیان از مکه برگشته که در باشگاه ها و سالن ها برگزار می گردد اغلب نوشیدنی های همراه غذا کوکاکولا وپپسی است لا اقل در منطقه ما این طوری است .

عروسی برادر یکی از بچه ها بود که ما وعده ای از رفقا هم دعوت داشتیم . همه چیز شیرین بود حالا چه لحظات شادی چه خوردن شیرینی ومیوه ، تا این که موقع شام شد وچشممان به قیافه نحس کوکا افتاد و چند تا از این زهر هلاهل ها روی میزمان گذاشتند. همه مان به نشانه اعتراض نوشابه ها را روی هم چیدیم و هیچ کدام را نخوردیم تا بگوییم مرگ بر کوکاکولا مرگ بر اسرائیل و درود برغزه .

در مسیر برگشت هم به سر یکی از بچه ها زدوبر زبانش جاری شد که برویم زیارت شهدای گمنام قرچک . که رفتیم واین هم شد مزد ما از این بهتر هم می شد ؟

محمود تاجیک خاوه

********************************************

شما کافیست یک برچسب نوشابه کوکاکولا را از روی بدنه بطری جدا کرده و به پشت آن با دقت نگاه کنید ، فکر میکنید چه چیزی را خواهید دیدکوکاکولا از پشت به اینصورت خوانده میشود ( لا محمد – لا مکه ) یعنی نه محمد و نه مکه .

1051

coca-

آقای ایموتو بعد از هزاران آزمایش از انواع آبهای جهان در محل های مختلف ، از آبهای چشمه ها و رودها و دریاها تا آب بطری و لوله کشی انواع نقاط جهان متوجه میشود که بلور های منجمد آبها بسته به محل ذخیره و نگهداری آن زشت یا زیبا میشوند مثلا اگر بر روی بطری اب بنویسید شیطان یا کفر یا به آن فحاشی کنید به هر زبانی که باشد آب زشت میشود ولی اگر بنویسید خدا ، کعبه ، مادر ، لبخند یا آیات قران را روی بطری آن بنویسید و سایر کلمات زیبای دیگر ، به هر زبانی که باشد بلور های آب زیبا و منظم میشود و نکته جالب اینجاست که بیش از هفتاد درصد بدن ما را همین آب تشکیل میدهد و در روایات هم داریم که فلان سوره یا دعا را بر آب بخوانید یا بر ظرف آب بنویسید و به بیمار دهید که شفا می یابد که نشان دهنده اثر پذیری آب است راستی آیا میدانید هر بشکه کوکاکولا ( یا در واقع هر بشکه آب شکر ) را به قیمتی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار از آمریکا میخریم و بجای آن نفت را در اوج قیمت بشکه ای ۷۵ دلار به آمریکا میدهیم .

نویسنده :سیدداودساجد

*************************

یک نظر

  1. در مورد اینکه شرکت هایی مثل «کوکاکولا» و «پپسی» با صهیونیست های سرمایه دار و رژیم اسرائیل در ارتباط هستند تردیدی ندارم اما درباره ی نشان تجاری این شرکت که به گفته ی شما در حالت عکس شده، «لا محمد- لا مکه» خونده می شه مطمئن نیستم.
    در ضمن نکته ای که برام خیلی عجیبه اینکه با تمام این اوصاف این دو شرکت تو ایران فعالیت گسترده ای دارن!
    واقعا چرا؟!

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.