خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » بهره‌برداری از پروژه محور آبباریک ـ ورامین تا پایان سال جاری

بهره‌برداری از پروژه محور آبباریک ـ ورامین تا پایان سال جاری

سید همایون عباسی بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی و مشکلات پروژه محور ورامین ـ آبباریک در محل بخشداری جوادآباد با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد، با بیان اینکه پروژه محور آبباریک ـ ورامین یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌ساز است، اظهار داشت: به‌منظور ایجاد امنیت، بهبود عبور مرور و کاهش تصادفات از پروژه محور آبباریک ـ ورامین در سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

 بخشدار جوادآباد گفت: با توجه به حوادث و سوانح سال‌های اخیر که متاسفانه به فوت چندین نفر از اهالی این بخش منجر شده است با همکاری مدیران کل و تخصیص اعتبارات وزارت راه و شهرسازی، فرماندار و سایر مسئولان اجرایی شهرستان، پروژه مذکور در پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در بخش جوادآباد با تاکید بر اینکه بخشداری جوادآباد در این پروژه شهری و روستایی مشارکت همه‌جانبه خواهد داشت، افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه ملی گامی موثر در جهت توسعه و آبادانی این منطقه برداشته می‌شود.

عباسی در پایان تصریح کرد: بدون تردید کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی و پایداری‌سازی آنان نیازمند تلاش جدی، بی‌وقفه و عزم همگانی و از همه مهم‌تر به کارگیری ساز و کار مدیریتی است.

در این جلسه معاون فنی عمرانی فرمانداری، روسای ادارات راه و شهرسازی، برق، آبفای روستایی، آبیاری و زهکشی و فرماندهی راهور شهرستان ورامین حضور داشتند.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.