خانه » اخبار و رویدادها » دعوت امضاکننده نامه جام زهر به رهبر انقلاب، به دیار قیام خونین ۱۵ خرداد

دعوت امضاکننده نامه جام زهر به رهبر انقلاب، به دیار قیام خونین ۱۵ خرداد

etaat

به گزارش ورامین سیتی، چند روزی است که در سطح شهر ورامین بنرهای متعددی نصب شده است که از اولین جلسه از سلسله نشست های مدعیان حامی دولت اعتدال خبر می دهد. آن گونه که از این اطلاعیه ها مشخص  است سخنران این مراسم کسی نیست جز جواد اطاعت؛ یکی از امضاکنندگان نامه موهن جام زهر به رهبر انقلاب و از نمایندگان افراطی و متحصن مجلس ششم. اواخر سال گذشته بود که وی رئیس دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی شد. اطاعت که از اعضای حزب منحله اعتمادملی است در حالی به این سمت منصوب شد که رییس جمهور همواره بر انتصاب مدیران معتدل و معتقد به ولایت فقیه تاکید کرده است.

http://dlnew.ir/pic(asr-entezar.ir)/tahason%20majles%20sheshom2.jpg

حال باید این سوال را مطرح کرد که نسبت این فرد افراطی با دولت اعتدال چیست که عده ای با نام حامیان دولت و با انگیزه های مشخص، اقدام به برگزاری این همایش نموده اند؟!

و سوال اصلی از مسئولان این شهر انقلابی است که چگونه به چنین همایشی با چنین سخنرانی مجوز داده اند؟!

مسئولان این دیار باید بدانند که اگر آن ها سرگرم مسائل دنیوی و مادی شده اند و گرفتار اقلیت و اکثریت؛ وارثان قبام ۱۵ خرداد هنوز زنده اند و کماکان ایستاده اند و اجازه نخواهند داد افرادی که یکبار این کشور را تا لبه ی پرتگاه پیش بردند بار دیگر این خیال خام را در سر خود بپرورانند…

http://dlnew.ir/pic(asr-entezar.ir)/tahason%20majles%20sheshom1.jpg

یک نظر

  1. امام شرمنده
    آقا شرمنده
    شهدا شرمنده ایم از این که شخصی که در هفته دفاع مقدس ودر هفته شمابه شهرمان دعوت شده است در حالی که اطاعت از ولی زمان نداردو همان جایگاه ولایت فقیهی که شما هم در وصیتتان تاکید مؤکد برپشتیبانی اش راداشتید وجانتان را برایش می دادید ودادیدقبول ندارد.
    بااین اوضاع وروزگار فکر کنم روزی برسد که میرحسین هم بیایدسخنرانی برای برگزاری دوره ولایت فقیه.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.