خانه » اخبار و رویدادها » جزئیات نخستین نشست مطبوعاتی متین ورامین/ بودجه ۴ میلیاردی متین در فصل جدید/ بهروز عطایی: ورامین خانه دوم من است/ بازیکنان جذب شده/ …

جزئیات نخستین نشست مطبوعاتی متین ورامین/ بودجه ۴ میلیاردی متین در فصل جدید/ بهروز عطایی: ورامین خانه دوم من است/ بازیکنان جذب شده/ …

matin-93

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، علیرضا فداکار در نخستین نشست خبری باشگاه متین ورامین که در اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: از جمله سیاست‌های باشگاه در سال جدید، معرفی نیروهای توانمند بومی در سیستم اجرایی، اداری و کادر فنی بوده که امیدواریم این امر بتواند برای آینده ورزش نیز مثمرثمر باشد.

علیرضا فداکار در بیان نقطه نظرات هیئت مدیره در ارتباط با توجه به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در شهر ورامین اظهار داشت: پس از کاهش قابل ملاحظه حجم سرمایه‌گذاری در شهرستان ورامین، طبیعتاً نباید تیم‌داری در این شهر ادامه پیدا می‌کرد، اما با توجه به درخواست‌های مکرر خیل عظیم جوانان ورامینی و تمام مسئولان مذهبی، سیاسی و اجرایی شهرستان ورامین اعم از امام جمعه ورامین، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر و ..، مجدداً تصمیم‌گیری شد که تیم والیبال متین در این شهر بماند.

مدیرعامل متین ورامین خاطرنشان کرد: همگان باید در ارتباط با وضعیت و ریشه‌دار شدن این تیم در شهرستان حساسیت به خرج بدهند و هر کدام از حامیان این تیم، در هر کجا و هر سطحی که هستند باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه افزود: یک خبرنگار یک مطلب با دیدگاه شخصی را به‌نحوی مطرح می‌کند که اصل یک موضوع مهم را تحت شعاع قرار می‌دهد، بنابراین باید دقت کنیم که اهداف را فدای افراد نکنیم.

فداکار در ادامه این بحث تصریح کرد: استراتژی باشگاه متین ورامین در هر مقطع زمانی کاملاً منطبق بر عقل و تدبیر و اهداف بوده است پس نباید تغییر استراتژی در روش تیم‌داری یک تیم را تزلزل در تصمیم‌گیری وانمود کرد، چرا که اهداف تیم‌داری در هر سال ممکن است تغییر پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه متین ورامین تصریح کرد: ما بر این باوریم که کشور ۷۵ میلیونی فقط ۱۲ بازیکن ندارد به همین خاطر است که از بازیکنان ملی استفاده نمی‌کنیم تا بتوانیم نشان دهیم بدون استفاده از بازیکنان ملی هم می‌شود بهترین بود.

فداکار با تشکر از رئیس هییت مدیره و مالک باشگاه اعلام کرد: دیدگاه ایشان همواره استفاده از بهترین مربیان برای شناسایی و رشد جوانان ونوجوانان ناشناخته بوده و هست که این دیدگاه بر اصل خودباوری و جوان‌گرایی اصرار دارد.

مدیرعامل باشگاه متین ورامین خاطرنشان کرد: همچنین باید تشکر ویژه‌ای از احسن‌الله شیرکوند بازیکن بومی ورامین به خاطر پیگیری‌های مستمر وی در ارتباط با تیم‌داری متین داشت.

وی گفت: با توجه به اتخاذ چنین برنامه‌ای، قطع به یقین نیروهای بومی می‌توانند با بهره‌مندی از تجارب به‌دست آمده، دست‌آوردهای خود را به جوانان و نوجوان نیز انتقال دهند و در طول عمر ورزشی خود از این فرصت به‌دست آمده کمال استفاده را ببرند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین افزود: با توجه به بکارگیری مربی با دانشی همچون بهروز عطایی برای فصل جدید، مقرر شده برخی از جوانان مستعد و آینده‌دار در تیم مشغول به تمرین شده تا در صورت امکان از تجارب ارزنده این مربی کاربلد استفاده برده تا هم برای نماینده ورامین و هم برای آینده والیبال کشور تربیت شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: درحال حاضر چندتن از استعدادهای والیبال منطقه به مربی تیم معرفی شده‌اند که در نظر است با شروع تمرینات در سالن حاضر و تست از آنان گرفته شود.

فداکار در ارتباط با بودجه پیش‌بینی شده برای سال جدید اظهار داشت: برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور بیش از ۴ میلیارد از سوی مدیرعامل شرکت کاراسازه اختصاص داده شده است که در صورت کسری بودجه، متمم جهت تزریق منابع مالی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در ارتباط با مشکلات پیش آمده در سال‌های گذشته جهت پخش تلویزیونی مسابقات گفت: در راستای پخش زنده مسابقات، با نماینده شهرستان و امام جمعه مکاتبات و جلسات متعددی برگزار شد و این عزیزان قو‌ل‌های مساعد برای رایزنی با مسئولان صدا و سیما را داده‌اند که در صورت این اتفاق مهم، خواسته مردم و مدیران باشگاه تحقق می‌یابد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین همچنین در ارتباط با فضای محدود سالن ورزشی شهید گل‌عباسی برای حضور علاقمندان اظهار داشت: مقرر شده با حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین سالن ۵ هزار نفره در ورامین احداث شود که این امر هم‌اکنون در حال پیگیری از سوی مسئولان منطقه است.

این مسئول ادامه داد: در صورت ساخت سالن با چنین گنجایشی دیگر مشکل حضور تماشاچیان برای دیدن بازی‌های تیم محبوبشان نیز پایان می‌یابد.

لیگ برتر امسال از اهمیت بالایی برخوردار است

سرمربی جدید تیم متین ورامین نیز در ادامه این نشست به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

بهروز عطایی با اشاره به شروع فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: لیگ برتر امسال از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چراکه تیم متین قهرمان کشور و آسیاست و بر همین اساس توقعات علاقمندان به این رشته بیش از پیش شده است.

سرمربی تیم متین ورامین گفت: درحال حاضر متین ورامین نماینده ایران در مسابقات لیگ جهانی والیبال نیز است و این امید می‌رود با حمایت همه جانبه نام ورامین و کشور در جهان طنین‌انداز شود.

سرمربی جدید تیم والیبال متین در این نشست ضمن اعلام این مطلب که برای دفاع از جایگاه والیبال متین بسیار باانگیزه هستم، گفت: ورامین خانه دوم من است.

بهروز عطایی در ارتباط با پیوستنش به متین ورامین تصریح کرد: مسئله‌ای که برای بنده در انتخاب تیم اهمیت داشت، ساختار باشگاهی تیم‌ها بود، در بین تیم‌هایی که مذاکره داشتیم، سعی من بر این بود که در تیمی کار کنم که هم کیفیت والیبال آن قابل قبول باشد و هم علاقمندان آن، علاقمندان و هواداران پرشوری باشند، از طرفی ساختار باشگاهی تیم‌ها هم برای من از اهمیت بالایی برخودار بود که در این بین متین ورامین اصلی‌ترین گزینه بود.

وی بیان داشت: در نهایت با جلساتی که با مالک باشگاه و مدیر عامل باشگاه داشتیم، شرایط برای حضور در متین ورامین را بسیار مثبت دیدم و احساس کردم می‌توانم در ورامین کار راحت‌تری را انجام دهم چرا که متین پیشینه قهرمانی در لیگ برتر و آسیا را هم داراست.

عطایی گفت: برای من اهمیت بالایی داشت در تیمی کار کنم که از مدعیان قهرمانی باشد.

وی در ادامه نسبت به روند شروع تمرینات و مسابقات مطالبی را بیان و اعلام کرد: توقع هواداران از این تیم بسیار بالاست و این کار را برای ما را بسیار سخت می‌کند.

سرمربی تیم متین ورامین در ارتباط با توجه به تیم‌های پایه و پشتوانه‌سازی افزود: دیدگاه مالک تیم متین ورامین در ارتباط با توجه به تیم‌های پایه را بسیار جالب دیدم و ماموریت پیدا کرده‌ام که با نظارت بر همه تیم‌های پایه در ورامین و دامغان در یک برنامه زمانی سه ساله، تعداد قابل توجهی از نوجوانان و جوانان این شهرستان‌ها را به والیبال ایران معرفی کنم.

عطایی تصریح کرد: در حال حاضر متین ورامین چند بازیکن ملی پوش در تیم ملی نوجوانان دارد که قطعاً می‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان در سال‌های آتی باشد.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین در پاسخ به سئوال خبرنگاری در ارتباط با جذب بازیکنان تصریح کرد: در حال حاضر شیرازه اصلی تیم به شکل مطلوبی بسته شده است و فقط در پست قطر پاسور نیاز به جذب یک بازیکن داریم که تکلیف آن نیز به‌زودی مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به کلیدی بودن این پست، باید کمی روی انتخاب قطر پاسور حساسیت نشان بدهیم.

عطایی در پایان افزود: در حال حاضر با آرش کشاورزی، حسام بخششی، محمدطاهر وادی، آندریاس دیمیتریوس، سیدمهدی بازارگرد، شریفات، رزمفر، مفیدی، نصر اصفهانی، صابر نریمان‌نژاد و لیبروی با سابقه بومی شهر ورامین احسن‌الله شیرکوند قرارداد بسته‌ایم و به‌زودی تمرینات این تیم در سالن شهید امیر گل‌عباسی ورامین پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند که دارای تجارب و سابقه خوبی در والیبال بوده و می‌توانند کمک شایان توجهی به تیم متین در مسابقات پیش رو داشته باشند.

سرمربی متین اظهار داشت: در صدد هستیم بازیکنان بومی را زیر نظر داشته باشیم تا در صورت امکان از وجود آن‌ها برای حضور در تیم استفاده کنیم که این امر هم‌اکنون با همکاری مجموعه باشگاه برای معرفی جوانان این شهر در دستور کار قرار گرفته است.

رایزنی برای احداث یک ورزشگاه مدرن در ورامین

مجید بذرافشان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین نیز در ادامه این نشست پاسخگوی خبرنگاران در ارتباط با حمایت از تیم والیبال بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با اعلام حمایت قاطع از تیم والیبال متین گفت: با تمام توان از تیم متین حمایت خواهیم کرد تا این باشگاه در سه جام پیش رو بهترین نتایج را برای شهرمان به ارمغان بیاورد.

بذرافشان ادامه داد: در سال جاری این باشگاه باید در لیگ برتر کشور، جام باشگاه‌های جهان و در صورت قهرمانی در ایران به جام باشگاه‌های آسیا رهنمون شود که این اداره برای سهولت در برگزاری مسابقات، تمرین و دیگر خواسته‌های باشگاه اعلام آمادگی می‌کند.

مجید بذرافشان در این نشست اظهار داشت: پیش از همه چیز از محمد قنبر تشکر می‌کنم که به درخواست مردم و جوانان ورامینی پاسخ مثبت داده است و باز هم در ورامین تیم‌داری می‌کند.

وی گفت: این تیم به یکی از اصلی‌ترین دغدغه جوانان در سال‌های گذشته تبدیل شده و شور نشاطی که به واسطه حضور این تیم در شهر به وجود آمده وصف‌ناپذیر است و این موضوع مسئله‌ای کاملاً واضح و روشن است.

رئیس اداره ورزش و جوانان در ادامه افزود: بعد از شهیدان ۱۵ خرداد، به جرأت می‌توان گفت متین به‌عنوان دومین نماد معرفی شهر ورامین است، بنابراین تمام امکانات ورزش شهرستان را برای خدمت به تیم متین بسیج می‌کنیم.

وی ضمن آمادگی برای هرگونه همکاری از فداکار مدیرعامل باشگاه متین ورامین خواست با حمایت از رشته‌های ورزشی انفرادی و گروهی که با هزینه بسیار پایین قابلیت کسب عنوان در کشور و آسیا را دارند نسبت به توسعه ورزش در رشته‌های دیگر نیز اقدام شود.

وی عنوان کرد: این اداره حتی پیشنهاد مشارکت در بخش ساخت ورزشگاه ۵ هزار نفره به مدیران کاراسازه را داده است که در صورت موافقت، ورامین صاحب یک مجموعه ورزشی با قابلیت پذیرش تمام علاقمندان به والیبال برای تماشای مسابقات را خواهد داشت.

این مسئول گفت: هم‌اکنون این ورزشگاه هشت درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با توجه به نبود اعتبارات ملی ادامه کار مسکوت باقی مانده است و امیدواریم این امر با حمایت مسئولان کاراسازه به سرانجام برسد.

بذرافشان اظهار داشت: پیشنهاد دیگری نیز به شرکت مذکور ارایه شده که در نظر است استادیوم تختی که در مرکز شهر واقع شده و مشکلات فراوانی را برای شهروندان به‌وجود آورده و به جهت فرسوده بودن بخش‌های مختلف، در اختیار کاراسازه قرار بگیرد تا به جای آن یک ورزشگاه مدرن در یکی از نقاط شهر احداث شود که هم‌اکنون در حال رایزنی در این زمینه هستیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.