خانه » اخبار و رویدادها » نمایشگاه پاییزه عرضه کالا در ورامین افتتاح شد

نمایشگاه پاییزه عرضه کالا در ورامین افتتاح شد

81308402-5944345

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید ، نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا شامگاه چهارشنبه در شهرستان ورامین افتتاح شد .

به گزارش ایرنا ، در این نمایشگاه که به مدت ۱۰ روز در سالن ورزشی تختی برپا شده است، لوازم التحریر و کالاهای مورد نیاز مردم به طور مستقیم در اختیار شهروندان قرار می گیرد .

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامین در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پائیزه ورامین در ۷۵ غرفه زیرنظر مجمع امور صنفی، کالاهای مورد نیاز را به مردم ارائه می کند.

حسن میرزایی افزود: استقبال بسیار چشمگیر صاحبان صنایع و تولید کنندگان از این نمایشگاه باعث شده تا اجناسی با کیفیت در اختیار علاقمندان قرار گیرد به طوری که در نمایشگاه مشابه سال گذشته تنها ۳۵ غرفه اجناس مورد نیاز را در اختیار مردم قرار می داد.

وی گفت: در نمایشگاه پاییزه ورامین اقلامی نظیر کیف و کفش، لباس و پوشاک، لوازم التحریر و ارزاق عمومی عرضه می شود.

میرزایی افزود: با توجه به این که کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه به طور مستقیم از سوی تولید کنندگان تأمین شده، کلیه اجناس ارائه شده ۱۰ تا ۲۰ درصد کمتر از نرخ بازار عرضه می شود.

وی تصریح کرد: بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان در طول زمان برگزاری نمایشگاه پاییزه ، در محل نمایشگاه حاضر بوده و با نظارت مستمر بر عرضه کالا ، با متخلفین احتمالی برخورد خواهند کرد .

وی اظهار داشت: نمایشگاه پائیزه ورامین تا پایان شهریور و از ساعت ۱۰ تا ۲۳ در سالن ورزشی تختی میدان رازی و پذیرای مردم می باشد .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.