خانه » اخبار و رویدادها » بهروز عطایی: از اعتبار متین ورامین در لیگ برتر دفاع خواهیم کرد/ اولین خرید خارجی متین

بهروز عطایی: از اعتبار متین ورامین در لیگ برتر دفاع خواهیم کرد/ اولین خرید خارجی متین

behrooz-ataei---www-varamincity-com

هفته ی گذشته بهروز عطایی با قراردادی سه ساله سکان هدایت متین ورامین را در لیگ برتر بر عهده گرفت،به همین منظور روابط عمومی موسسه ورزشی متین مصاحبه ای اختصاصی با وی ترتیب داده است.

*آقای عطایی چه شد که به متین ورامین پیوستید؟

به هر حال پیشنهاداتی از همان ابتدای شروع نقل و انتقالات به من شد،اما مسئله ی که برای بنده در انتخاب تیم اهمیت داشت،ساختار باشگاهی تیم ها بود،در بین تیم هایی که مذاکره داشتیم،سعی من بر این بود که در تیمی کار کنم که هم کیفیت والیبال آن قابل قبول باشد و هم علاقه مندان آن ،علاقه مندان و هواداران پرشوری باشند،از طرفی ساختار باشگاهی تیم ها هم برای من از اهمیت بالایی برخودار بود که در این بین متین ورامین و شهرداری ارومیه از جدی ترین گزینه ها بودند.

وی ادامه داد: در نهایت با جلساتی که با آقای مهندس قنبرمالک محترم باشگاه و آقای فداکار مدیر عامل باشگاه داشتیم،شرایط برای حضور در متین ورامین را بسیار مثبت دیدم و احساس کردم میتوانم در ورامین کار راحت تری را انجام دهم چرا که متین پیشینه قهرمانی در لیگ برتر و آسیا  را هم داراست . برای من اهمیت بالایی داشت در تیمی کار کنم که از مدعیان قهرمانی باشد.
*هدف گذاری تیم را در سال جاری چگونه ارزیابی میکنید؟

هدف گذاری باشگاه نسبت به سال قبل دچار تغییر و تحولاتی شده است،بودجه امسال ما تقریبا دو برابر کاهش پیدا کرده و این یک مقدار شرایط را متفاوت می کند ، ما سعی و تلاشمان بر این است که از پتانسیل موجود بهترین استفاده را انجام دهیم.

*با توجه به تغییر سیاست باشگاه متین،یارگیری و جذب بازیکن را چگونه می بینید؟

به هر حال شرایط با سال قبل کمی متفاوت است،ما سعی کردیم چراغ خاموش حرکت کنیم،از اسم های عجیب و غریب استفاده نکنیم،شلوغش نکنیم و قیمت های غیر عادی هم پرداخت نکنیم،با سیاست های باشگاه همسو باشیم و در نهایت بتوانیم تیمی را راهی مسابقات کنیم که از اعتبار و شرایط خوب باشگاه متین دفاع کنیم و هواداران ورامینی از ارائه یک بازی خوب لذت ببرند.

*یکی از اهم سیاست های باشگاه ما رشد و پرورش بازیکنان بومی و معرفی این استعداد ها به سطح اول والیبال کشور برای پیشرفت روز افزون والیبال ایران عزیز است،با توجه به این که این پتانسیل در ورامین وجود دارد و تیم نوجوانان ما سال گذشته در کشور به مقام قهرمانی رسید،در این زمینه چگونه بر تیم های پایه متین نظارت خواهید کرد؟

طی جلساتی که ما با مهندس قنبر داشتیم ایشان هم شدیدا بر توجه به تیم های پایه و رشد ورزش والیبال تاکید فراوان داشتند و قرار هم بر این شد که بر تیم های پایه نظارت داشته باشیم،سعی بر این است که یک کار بلند مدت هم انجام بشود، بتوانیم با استفاده از نیرو های بومی بسیار خوب و کادر فنی مجرب بتوانیم آکادمی متین را راه اندازی کنیم و در سال های آینده متین بتواند از نیروهای بومی خودش در این تیم استفاده کند.
در مجموع برای این تفکر مهندس قنبر احترام زیادی قائل هستم و معتقدم این نوع تفکر،تفکر قابل دفاع و قابل قبولی است.

*با توجه به این استعداد و پتانسیل که در شهرستان ورامین وجود دارد،آیا می توان در آینده ای نزدیک با تیمی کاملا بومی در مسابقات حضور یافت؟

به نظر من ورزش یک پروسه کاملا زمان بر است،ما می توانیم با استفاده از یک استراتژی خوب و مدیریت شده طی مدت زمان معین این هدف را عملی کنیم،خوشبختانه همان طور که گفتم این دیدگاه بسیار عالی در سیستم متین هم وجود دارد و شخص مهندس قنبر مالک باشگاه و آقای فداکار مدیرعامل تیم هم بر این موضوع تاکید دارند،ما تمام سعی خود را انجام می دهیم که این اتفاق در ورامین هم بیفتد.

anderas

اولین خرید خارجی متین ورامین/آندریاس دیمیتریوس به متین ورامین پیوست

آندریاس دیمیتریوس دریافت کننده قدرتی تیم ملی یونان با عقد قرارداد یک ساله و  تا پایان جام باشگاه های جهان به متین ورامین پیوست.

به گزارش روابط عمومی موسسه ورزشی کاراسازه متین ورامین،آندریاس سابقه قهرمانی با المپیاکوس در لیگ برتر یونان را داراست و از بازیکنان اصلی تیم ملی یونان به شمار می رود.

پیش از این نیز،محمد طاهر وادی،حسام بخششی و آرش کشاورزی هم به جمع شاگردان بهروز عطایی در متین پیوسته بودند ،همچنین قرارداد شاهین مفیدی و علی اصغر رزم فر به امضاء مدیران باشگاه رسیده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.