خانه » اخبار و رویدادها » کشاورزی، به تیم والیبال متین ورامین پیوست/ سیاست های متین برای فصل جدید اعلام شد

کشاورزی، به تیم والیبال متین ورامین پیوست/ سیاست های متین برای فصل جدید اعلام شد

fadakar

مدیر عامل باشگاه متین ورامین از پیوستن آرش کشاوری دریافت کننده قدرتی اسبق تیم ملی و پیکان تهران به متین ورامین خبر داد.

علیرضا فداکار اظهار کرد: آرش کشاورزی دریافت کننده قدرتی اسبق تیم ملی و پیکان تهران با حضور در فدارسیون والیبال  قرارداد رسمی خود با باشگاه متین را به ثبت رساند.

وی  افزود: در حال حاضر با  محمد طاهر وادی پاسور تیم ملی ب ایران،حسام بخششی سرعتی زن اسبق تیم ملی، علی اصغر رزمفر و شاهین مفیدی  به توافق رسیده ایم و آرش کشاورزی پنجمین  بازیکنی است که به طور رسمی به متین ورامین پیوسته است.

مدیرعامل باشگاه متین با ابراز خرسندی از وضعیت قرارداد‌ها و جذب بازیکنان عنوان کرد: سیاست امسال باشگاه متین ورامین قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر لیگ است.

وی تاکید کرد : بنا بر سیاست‌های باشگاه  برنامه‌ای برای استفاده از بازیکنان ملی پوش نداریم اما محمد موسوی و شهرام محمودی  که سال گذشته  در متین حضور داشتند  با متین قرارداد ۲ ساله دارند که برای حضور در تیم‌های دیگر نیاز به رضایتنامه باشگاه متین دارند.

فداکار تصریح کرد:  برنامه جدی باشگاه متین ورامین سرمایه گذاری در رده‌های پایه متین است تا با کشف استعدادها و معرفی بازیکنان اینده‌دار والیبال  در ورامین، تیم بزرگسالان را تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم جوانان متین ورامین قهرمان کشور است و امسال نیز تیم متین در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسال تیمداری می‌کند.

لازم به ذکر است متین ورامین مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام قهرمانان آسیا نماینده قاره کهن در جام باشگاه‌های جهان است.

tasnim

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.