خانه » اخبار و رویدادها » نقوی: ما هنوز از شرایط رکود خارج نشده‌‌ایم

نقوی: ما هنوز از شرایط رکود خارج نشده‌‌ایم

کارگروه اشتغال استان تهران با حضور معاونان استاندار و جمعی از کارگزاران اقتصادی و فعال در حوزه اشتغال و مسئولان ذی‌ربط تشکیل جلسه داد.

دکتر نقوی

سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت: اشتغال یکی از حوزه‌های بحرانی در کشور است که باید به آن نگاهی جدی و ویژه داشت. دولت تدبیر و امید انصافاً با تمام توان در حال تعامل با مجلس درصدد حل معضل اشتغال است که باید به این تلاش دولت دست‌مریزاد گفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر چه غول تورم مهار شده است اما ما هنوز از شرایط رکود خارج نشده‌‌ایم و همین مسئله نیز در امر اشتغال تاثیر مستقیم دارد.

نماینده مردم پیشوا، قرچک و ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود معضل دلالیسم در امر تسهیلات مالی اشتغال بیان داشت: دلالیسم باید ریشه‌کن شود و باید ساز و کاری را فراهم کنیم تا منابع مالی به سمت دلالیسم نرود. تهران بستر اقتصادی خوبی است که باید به آن نگاه جدی داشت.

نقوی با گلایه برخی از نمایندگان نسبت به تهران گفت: در مجلس متاسفانه نگاه تهران‌ستیزی به شکل کلی وجود دارد و برخی هر طرحی علیه تهران باشد، تصویب می‌کنند. به هر حال باید از ظرفیت‌های استان استفاده بهینه کرد و با کمک بخش خصوصی در توسعه هر چه بیشتر استان گام برداشت.

وی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: موانع دیوان‌سالاری از بزرگترین معضلات اشتغال استان است که باید آن را نیز برطرف کرد.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.