خانه » اخبار و رویدادها » شهید زنده ورامین در بخش ICU بیمارستان عرفان بستری شد

شهید زنده ورامین در بخش ICU بیمارستان عرفان بستری شد

محمد جعفری منش

محمد جعفری منش که به دلیل ویژگی های خاص و مثال زدنی اش، به شهید زنده ورامین معروف است، در بخش ICU بستری و به کمک تنفس مصنوعی به زندگی خود ادامه می دهد و خانواده این شهید زنده دیار ۱۵ خرداد از مردم خواسته اند که برای شفای این یادگار هشت سال دفاع مقدس دعا کنند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، جانباز محمد جعفری منش که به دلیل ویژگی های خاص و مثال زدنی اش، به شهید زنده ورامین معروف است، اکنون در بیمارستان عرفان و در بخش آی سی یو بستری بوده و به کمک تنفس مصنوعی به زندگی خود ادامه می دهد.

خبر بستری شدن شهید زنده ورامین باعث نگرانی و ناراحتی همه دلسوزان و دوستداران انقلاب و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیار ۱۵ خرداد شده به طوری که مردم ورامین در مساجد و اماکن مذهبی برای شفای عاجل این سرباز رشید اسلام دست به دعا شدند.

در روز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و در مصلای صاحب الزمان(عج) ورامین، صدها نفر از مردم ورامین برای بازگشت این جانباز دفاع مقدس به دیار ۱۵ خرداد دست به دعا شدند.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/13920705113315231253714.jpg

خانواده شهید جعفری منش که هم اکنون در بیمارستان عرفان تهران حضور دارند در گفتگوی کوتاه با خبرنگار مهر از مردم ایران اسلامی بویژه مردم ورامین خواستند تا برای شفای عاجل این جانباز دفاع مقدس دعا کنند.

سخن گفتن از محمد جعفری منش، مردی که کلمات نمی تواند حق رشادت ها و ایثارهای وی را ادا کند، بسیار سخت و دشوار است اما امروز وظیفه همه اصحاب رسانه و قلم بوده که یاد این راست قامتان انقلاب اسلامی را گرامی بدارند.

محمد جعفری منش انسان بزرگی است که به دلیل صبر و استقامت مثال زدنی اش در برابر دردها و رنج های بیماری و عمل های مکرر بر روی چشم، پا و سایر اعضای بدنش به شهید زنده ورامین مشهور شده و اکنون نیز در بیمارستان بستری است.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/139207051134282371253734.jpg

شاید اگر هر شنونده یا بیننده ای یک بار با این جانباز سرافراز دفاع مقدس دیدار کند، برای همیشه یاد و نام او در اذهانش باقی بماند، جعفری منش سمت چپ بدنش لمس شده، چشم چپش را تخلیه کرده، کام مصنوعی دارد و  مجبور است وقت و بی وقت تشنج حاصل از مجروحیت را تحمل کند و  لگنش چندین بار عمل شده، کلیه‌هایش را از دست داده و دیالیز می‌شود، موج گرفتگی شدید دارد  و پای راستش نیز از زیر زانو قطع شده است.

اما در میان این همه درد و رنج و انجام چندین نوبت دیالیز طاقت فرسا در طول هفته، آنچه که سبب تمایز این جانباز دفاع مقدس شده، روحیه و استقامت مثال زدنی اوست، هر زمان که در کنار جانباز جعفری منش می نشینی به جای آن که به او روحیه داده شود، وی به دیگران روحیه تزریق می کند.

به هر حال محمد جعفری منش انسان بزرگ و اسطوره و الگوی بی بدیل برای جوانان و مردم ایران است، مردی که در اوج جوانی از همه تعلقات دنیوی دست کشید و برای دفاع از ارزش های اسلامی از همه سرمایه های خود گذشت.

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/janbazan/jafari-manesh/jafari-manesh-02.jpg

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.