خانه » اخبار و رویدادها » اختتامیه جشنواره شعر طراوت در ورامین برگزار شد/ فقط یک نفر از ورامین شایسته تقدیر شد

اختتامیه جشنواره شعر طراوت در ورامین برگزار شد/ فقط یک نفر از ورامین شایسته تقدیر شد

81206986-5770844

در این مراسم که روز چهارشنبه در شهرستان ورامین برگزار شد ، از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در این مراسم گفت : جشنواره شعر استانی طراوت به منظور ترویج فرهنگ ورزش عمومی و در بخش های ورزش ، سلامتی ، زندگی و نشاط برگزار گردید و هنرمندان و شاعران آثار خود را در این موضوعات به دبیرخانه جشنواره ارسال نمودند.

مجید بذرافشان افزود :این جشنواره در قالب ۱۱ کمیته اجرایی و تخصصی طراحی گردید و تلاش شد تا با بهره گیری از بهره گیری از توان و ظرفیت هنرمندان ، خبرنگاران و شاعران زمینه برگزاری با شکوه آن فراهم شود .

وی اظهار داشت : در ابتدا قرار بود که این جشنواره به صورت استانی برگزار گردد که با اعلام فراخوان و ارسال آثار متعددی از شاعران و هنرمندان سراسر کشور ، این جشنواره از حالت استانی به سراسری تبدیل شد .

وی تصریح کرد : در این جشنواره هنرمندانی از سراسر کشور و تمامی استان ها حاضر شدند و بیش از یک هزار و ۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که آثار ارسالی طی ده روز توسط هیأت داوران مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت ۳۰ اثر به عنوان آثار برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شدند .

بذرافشان تصریح کرد : برگزاری این جشنواره در خرداد ماه در راستا تکریم کفن پوشان ورامین در قیام خونین ۱۵خرداد سال ۴۲ و گرامیداشت هفته جوان صورت گرفته و امیدواریم با رفع معایت و توسعه فعالیت های آن ، در سال های گذشته شاهد برگزاری باشکوه تر این جشنواره باشیم .

دبیر این جشنواره گفت: جشنواره سراسری شعر طراوت با موضوعات ورزش، سلامتی، زندگی و نشاط برگزار گردید که استقبال بسیار پرشور علاقمندان از این جشنواره نشان از موضوعات مورد قبول شاعران و هنرمندان دارد.

وی افزود : علی سلیمانی از همدان، فاطمه احمدزاده ، فریبا قیومی زاده، عالیه مهرابی و سیده اعظم جلال زاده از یزد، امیر رسولی از زنجان، عبدالحسین انصاری از هرمزگان، پوراندخت قربانی از قرچک، زهرا شعبانی از خوزستان و علی فردوسی از اصفهان برگزیدگان مرحله نهایی این جشنواره هستند.

وی اظهار داشت : آثار مریم کرباسی نجف آبادی از اصفهان، احمدرضا قدیریان از یزد، رضا نیکوکار از رشت، امین نورالهی از خرم آباد، سارا سادات باختر از کاشان، سیامک سلطانی از آذربایجان غربی، مهدی مهدیزاده از مازندران، خدابخش صفادل از نیشابور، محمد فرخ طلب فومنی از رشت، آرش پورعلیزاده از رشت، صغری سلمانی نژاد از تهران، فاطمه گیلانی از تهران، نوشین نوری از کرمانشاه، افسانه نوری از یزد، مهرداد اسماعیل نژاد از خراسان شمالی، حسین گلچین از شیراز، صدیقه مرادزاده و سید مجید ابراهیمی از ورامین، سید مهدی نژادهاشمی از خراسان شمالی و الهه تاجیک زاده از شهرستان پیشوا به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

IRNA

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.