خانه » اخبار و رویدادها » پیام تبریک آیت‌الله محمودی در پی قهرمانی تیم والیبال متین ورامین

پیام تبریک آیت‌الله محمودی در پی قهرمانی تیم والیبال متین ورامین

matin-92-11-10

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در پی قهرمانی تیم والیبال متین ورامین در لیگ برتر والیبال کشور و صعود به جام باشگاه‌های آسیا با صدور پیامی کسب این موفقیت را تبریک گفت.

در متن پیام نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین آمده است: قهرمانی تیم والیبال متین ورامین در لیگ برتر کشور و صعود سرافرازانه این نماینده دیار ۱۵ خرداد به جام باشگاه‌های آسیا مایه مباهات، شادمانی و ایجاد شور و شعف در همه مردم ورامین و تمام دوستداران این منطقه شد.

محمودی در ادامه این پیام آورده است: امیدوارم با تخلق به اخلاق عالی اسلامی و انسانی به موازات برنامه‌ریزی و تلاش ورزشی شاهد تداوم پیروزی‌های بیشتر شما در همه رقابت‌های ورزشی و نیز جام باشگاه‌های آسیا باشیم و نام متین به عنوان نماینده شهر شهیدان پرافتخار ۱۵ خرداد علاوه بر تداعی قدرت فنی، الگوهای اخلاقی اسلامی را در اذهان منقش کند.

وی افزوده است: این موفقیت ارزشمند را به مردم ورامین، به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ورزش‌دوستان تبریک می‌گویم.

محمودی در پایان این پیام آورده است: از تک تک عوامل و بازیکنان تیم متین متشکرم و خود را در شادی شما سهیم دانسته و برای یکایک عزیزان در عرصه‌های گوناگون آرزوی تعالی و توفیق دارم.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین همچنین در پی کسب قهرمانی تیم تکواندو شهرداری ورامین در لیگ برتر تکواندو کشور طی پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: قهرمانی مقتدرانه تیم تکواندو شهرداری ورامین در لیگ برتر تکواندو کشور را به مسئولان، کادر فنی، بازیکنان این تیم و مردم ولایت‌مدار، ارزشی و مومن شهرستان ورامین تبریک می‌گویم.

در ادامه آمده است: از همه مسئولان تقاضای حمایت همه‌جانبه از شکوفایی ورزش شهرستان مستعد ورامین را داشته و از بازیکنان و عوامل تیم ورزشی شهرداری ورامین خواهان تداوم بخشیدن راه پر افتخار پیش‌رو و تجهیز به اخلاق اسلامی و پایبندی بیش از پیش به ارزش‌های دینی و ارائه الگوهای عالی ورزشی و اخلاقی به جوانان این مرز و بوم به‌عنوان نمایندگان شهر شهیدان ۱۵ خرداد ۴۲ هستیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.