خانه » اخبار و رویدادها » همزمان با دهه فجر ۲۵۰۰ ویژه برنامه فرهنگی درشهرستان ورامین برگزار می شود

همزمان با دهه فجر ۲۵۰۰ ویژه برنامه فرهنگی درشهرستان ورامین برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت : همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۲ هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه فرهنگی درشهرستان ورامین برگزار می شود .

حجت الاسلام سید محسن محمودی روز سه شنبه در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت : دهه مبارک فجر ، دوران بیداری و رهایی ملت ایران اسلامی از بند استکبار است و جشن های این ایام باید با شکوه هر چه تمام تر و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود .

وی گفت : اگر امروز ایران اسلامی همچون نگینی در بین کشورهای اسلامی می درخشد و در عرصه های مختلف سیاسی ، علمی ، فرهنگی و اجتماعی به دستاوردهای مهمی دست یافته به برکت انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

وی افزود : نظام مقدس جمهوری اسلامی به ایرانیان استقلال و آزادی حقیقی ارزانی کرد .

وی اظهار داشت : دهه مبارک فجر بهترین زمان برای بیان دستاوردهای انقلاب برای مردم به ویژه جوانانی است که انقلاب اسلامی را درک نکرده اند تا بدانند این انقلاب با رنج ، تلاش ، مجاهدت مردان و زنان سرافراز ایران به دست آمده و در راه پیروزی آن هزاران شهید تقدیم اسلام شده است .

وی تصریح کرد : انقلاب اسلامی مردم ایران با محوریت مردم شکل گرفته است و باید در برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب نیز مردم نقش اساسی را ایفا کنند .

امام جمعه موقت ورامین گفت : اجرای برنامه های متنوع، آذین بندی فضای عمومی، دیدار با خانواده معظم شهدا، مشارکت آحادد مردم در برنامه های مختلف جشن های پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن از مهمترین برنامه های ستاد دهه فجر ورامین می باشد .

محمودی همچنین از راه اندازی کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) در روز ۱۲ بهمن ، برگزاری ۵۷ برنامه ورزشی، اجرای طرح گلریزان دانش آموزی جهت کمک به بازسازی عتبات عالیات، برگزاری یادواره ۱۴۰۰ شهید ورامین ، برگزاری همایش در حوزه های علمیه، مدارس، دانشگاهها و پایگاههای بسیج و برگزاری جشن عشایری از دیگر برنامه های ورامین در ایام الله دهه فجر یاد کرد .

وی تصریح کرد : برگزاری مراسم جشن کارگری ، افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی ،افتتاح پایگاه امداد و نجات هلال احمر ، برگزاری میهمانی لاله ها ،برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس انقلاب و برپایی عصر شعر توسط بسیج هنرمندان از دیگر برنامه هایی است که همزمان باایام الله دهه فجر در ورامین برگزار می شود .

وی اظهار داشت : با توجه به تحولات اخیر صورت گرفته در منطقه و دشمنی های استکبار جهانی علیه ایران ، برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و حضور پرشور مردم در ویژه برنامه های دهه فجر و به خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهد بود .

ایرنا

یک نظر

  1. خیلی جالبه!!!
    ۲۵۰۰ تا فقط امسال؟!
    امسال که هیچ- اگه از بعد جنگ تحمیلی ۲۵۰۰ویژه برنامه فرهنگی در شهرستان برگزار می شد این همه مشکلات فرهنگی نداشتیم…

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.