خانه » اخبار و رویدادها » برتری گروه سرود دانش آموزی ورامین در کشور

برتری گروه سرود دانش آموزی ورامین در کشور

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین از برتری گروه سرود دانش آموزی ورامین در جشنواره هنرهای آوایی کشور خبر داد.

مجتبی عرب عامری، با اشاره به موفقیت گروه سرود دانش آموزی ورامین اظهار داشت: گروه سرود دانش آموزی ورامین در بخش پسران جشنواره هنرهای آوایی کشور که در نیشابور برگزار شد، رتبه اول را کسب کرد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان ورامین، این موفقیت به دست آمده را نتیجه زحمات صورت گرفته توسط فرهنگیان شهرستان دانست و افزود: خوشبختانه، فرهنگیان و دانش آموزان ورامینی با تلاش و تعهد بالای خود در بخش های مختلف قرآنی ،هنری، ورزشی و … رتبه های برتر کشوری را کسب می کنند که این نشان از توان و استعداد کم نظیر خطه ورامین دارد.

وی افزود: بار دیگر گروه سرود دانش‌آموزان پسر ورامینی توانستند برگ زرین دیگری بر افتخارات آموزش و پرورش ورامین افزوده و رتبه اول کشور را از آن خود کنند، که این مهم در پی همت و تلاش اعضا و دست ‌اندرکاران سرود آموزش و پرورش شهرستان ورامین حاصل شده است.

عرب عامری عنوان کرد: سطح رقابت‌های این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و این امر نشان از پیشرفت هنرهای آوایی در کشور دارد و باید تلاش شود جهت‌گیری هنرهای آوایی به سوی ترویج فرهنگ دینی قرار گیرد و در واقع این هنر ابزاری برای نشر معارف عمیق اسلامی شود.
مهر

یک نظر

  1. سرکارخانم ناظمی انشاله اگرسرودجدیدی کارکردیدفایل آن رابارگذاری بفرماییدممنون می شدیم
    مومنی خوزستان

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.