خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید علی باجمانلو رستمی

وصیت نامه شهید علی باجمانلو رستمی

بسمه تعالی

 سلام خدمت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی ؛ رهبری که با تمام  وجودم دوستش دارم رهبرانقلاب انسان آزاده ای است که تمام زندگی خود از جوانی تا کهن سالی را فدای اسلام و ملتهای مستضعف و محروم و زیر سلطه جهانخواران کرده است . ملت مسلمان ایران و جهان باید از این رادمرد آزاده پیروی و او را حمایت کنند و هم صدا و همگام با او حق مظلوم را از ظالم بگیرند و نگذارند که این وارث حسین(ع) تنها بماند. تنهایی امام تنهایی اسلام است چون اسلام تنها حامی مظلومین و مجروحین است. ملت مسلمان باید حمایت خود را از این پیر خستگی ناپذیر روز به روز گسترش دهند. امام وارث حسین(ع) آن سالار شهیدان است که در زمان کنونی که کفر سرتاسر جهان را فرا گرفته است و فریاد آزادی و آزادگی سرداده است.

سلام خدمت پدر و مادرم. پدر و مادرم با شما سخن می گویم ای کسانیکه بیشتر از جانم دوستتان دارم با شما و در کنارتان هستم  هرگز بر مرگ من نگریید که من عاشقانه در راه هدفی بزرگ و مقدس جان باختم . پدر و مادر من به گام خود رسیدم و دوست ندارم که بگوئید چه حیف شد علی از میان جمع ما رفت او جوان بود و دیگرباید کاری کنید که باعث شادی دشمنان اسلام و ایران نگردید .باید بگوئید او هدفش این بود و خود او این راه را انتخاب کرد و در نتیجه به آرزویش رسید. این راهی که من عاشقانه و آگاهانه انتخاب کردم همان راه حسین(ع) سرور شهیدان و آزادگان عالم بشریت است . به همه بگوئید که من تا آخرین گلوله اسلحه خود را به طرف مزدوران بعثی شلیک کردم و با کمک دیگر برادرانم توانستیم گوشه ای از این میهن مقدس اسلامی را از وجود کثیف دژخیمان بعثی پاک کنیم و همان منطقه تصرف شده را گورستان خودشان گردانیم کاری کردیم که دیگر نه تنها بعثیون فریب خورده بلکه دیگر جنایتکاران  هم بفکر تجاوز به مظلومین نشوند. عزیزانم باید به مرگ من افتخار کنید و بدانیدکه همانند شمع سوختم ولی هرگز به طرف دشمن سرفرود نیاوردم در پایان سخنی دارم با دوستانم ؛ هرگز نگذارید اسلحه من سرد و خاموش شود. سلام من را به تمامی دوستان و آشنایان برسانید و از طرف من از همه آشنایان طلب آمرزش کنید.

 والسلام به امید پیروزی اسلام برتمامی کفر انشاالله

۴ نظر

  1. امین باجمانلو رستمی

    باسلام و درود بر شما
    ممنون از انتشار وصیت نامه عمویم که بزرگترین افتخار خانواده ماست،اگر عکس عمویم را خواستید یا اطلاعاتی خوشحال میشم کمکی کنم.
    با تشکر از شما

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.