خانه » اخبار و رویدادها » دار مجازات به زندگی دو سوداگر مرگ در ورامین خاتمه داد

دار مجازات به زندگی دو سوداگر مرگ در ورامین خاتمه داد

دو قاچاقچی مواد مخدر که در امر نگهداری و حمل کراک در ورامین فعالیت داشت، صبح یکشنبه در ندامتگاه خورین ورامین به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، دو قاچاقچی مواد مخدر به نام های “قاسم. ب” و “هادی.خ” که در امر نگهداری و حمل کراک در ورامین فعالیت داشت، صبح یکشنبه در ندامتگاه خورین ورامین به دار مجازات آویخته شدند.

این دو متهم طی حکمی از سوی دادگاه انقلاب شهرستان ورامین به اعدام محکوم شدند و رأی صادر شده از سوی این دادگاه مورد تأیید دادسرای کل قرار گرفت و تقاضای عفو این دو نفر توسط کمیته عفو، تخفیف و تبدیل مجازات قوه قضاییه مردود شناخته شد که صبح امروز در محل ندامتگاه خورین به دار مجازات آویخته شدند.

پرونده این دو سوداگر مرگ به نام “قاسم.ب” ساکن پیشوا و “هادی.خ” ساکن ورامین در رابطه با نگهداری و حمل ۴۰۰ گرم کراک توسط “قاسم.ب” و ۵۴۷ گرم توسط “هادی.خ”  در دادگاه انقلاب شهرستان ورامین مورد بررسی قرار گرفته بود.

در پی این اعدام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان ورامین طی اطلاعیه ای اظهار داشت که “دستگاه قضایی با اقتدار و صلابت در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و اراذل و اوباش گام بر می دارد و به شدت با این افراد برخورد می کند.

این دستگاه زمینه پاکسازی جامعه و ایجاد فضای امن برای شهروندان را با همکاری همه نهادها فراهم خواهد ساخت، اجرای چنین مجازا هایی درس عبرتی برای سوداگران مرگ و پیشگیری از وقوع جرائم خواهد بود.”

یک نظر

  1. لطفا مطالب بیشتری برای مطالعه در وبسایتتون قرار دهید. ممنون

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.