خانه » شهدای ورامین » وصیت نامه شهید داود ابراهیمی

وصیت نامه شهید داود ابراهیمی

 بنام الله پاسدارخون شهیدان

 به نام او که جان  را داده برای رضایش اول از حسین (ع) آقا و آموزگار بزرگ آغاز می کنم که به من درس انسانیت آموخت آن آموزگاری که درتمامی  عرصه ها ونسل ها چون ستاره ای پرفروغ حق را از باطل و راه را ازبیراهه به انسانهای طالب حق و شهادت آموخت وسلام من به سالار شهیدان و طاغوت شکن قرن ما خمینی کبیر و باسلام و درود بی پایان من به خانواده عزیزم و همه آنهائی که به نحوی مرا راهنما بودند برای بهتر شناختن مکتبم و باز سلام به آنهائی که لحظه ای امام راتنها نخواهند گذاشت و وفادار خواهند بود برای این ملت ستم دیده و ارادت خواهند داشت به آنهائی راکه نمی خواهند خون سرخ شهیدان راه حسین(ع) را زیر پاله نمایند. البته می دانم زمانی این نوشته به دست شما خواهد رسید که دیگر من در بین شما نیستم .جایی که همرزمان من زودتر ازمن کوله بار سفر خویش رابسته و بسوی اورفته اند.

مادرجان من به داشتن مادری چون شما افتخارمی کنم چون عشق به فاطمه(ع) را در قلبت مشاهده کردم یعنی درآن زمان که یهودیان سرجنگ با فاطمه (ع) ، ودینش را داشتند ، این فاطمه (ع) بود که تمام فرزندان خود رابرای دفاع از دین پدرش جنگجوئی تربیت کرده و آماده برای صحنه های کارزار نمود و آنگاه که خبر شهادت یاران خود را شنید با اسلحه صبرش شکل دیگری ازمبارزه را بر علیه آنها  انجام داد امروز مثل فاطمه (ع) چنین فرزندانی چون حسین و حسن را تربیت کردی و مرا به جنگ مزدور صدامی فرستادی انشاءالله که نزد فاطمه (ع) روسفید خواهی شد.

پدرجان شما که نمونه صبرت را روزی فرزندانت چون حسین وحسن رادیدم .من یکی ازبزرگترین آرزوهایم این بود که خداوند توفیق دهد تا جبران زحمت های  شما را بنمایم ، ولی میدان که در آن آمده ام ،میراث دینی را که از زمان هابیل برای احیای آن خون ریخته شده بسرقت ببرند و واجب شرعی بود بر ما جوانها ، که در دفاع از این دین جد ما محمد(ص) بپاخیزیم . انتظار دارم که درفقدان من به سوگ منشینی که انشاءالله شهادت فرزندت توشه ای برای آخرت شما خواهد بود و درنزد پیغمبر روسفید و سرافراز خواهید شد. اما شما خواهرانم که آرزوی دامادی برادرت راداشتید ،مثل علی اکبر که حجله اش سنگرش. عروس حجله اش اسلحه اش.جشن دامادی اوشب های حمله وشیرینی آن گلوله و فشنگ بوده است. خواهرها تنها خواهش من این است که برای من عزانگیرید وهمانطوری که  من راه حسین(ع) را درپیش گرفته ام شماها هم دنباله راه زینب را ادامه بدهید. مخاطب آخرین جملاتم شما برادرهای مهربانم باشید اگرچه شما هم چون سایر رزمندگان، دین خود را اداء نموده اید وشمابرادرم تیمورجان که عشق جبهه درسرداری که انشاءالله شفا بگیرید و راه رزمندگان را ادامه بدهی. بخدا قسم امروزسالار شهیدان به شما افتخارمی کند ولی افسوس که چرادر آن زمان نبودیم که در رکاب آن حضرت شمشیر بزنیم .برادرانم خودتان در اکثر جبهه ها و در عملیات شرکت داشتید نمی خواهم بیشتر از این مزاحم بشوم درضمن از مادر فداکارم  و پدرزحمت کشم و برادران وخواهران مهربانم و عموهای عزیزم و یکایک فامیل ها و بستگان و آشنایانم حلالیت می طلبیم و امیدوارم که شهادت من انشاءالله تقرب من را به خدا و پیغمبر اسلام بیشترنماید ((والسلام علی من التبع الهدی))

سربازاسلام داود ابراهیمی

۶۴/۱۰/۲۷

۲ نظر

  1. کوچه ما به نام شهید داوود ابراهیمی هست و من کنجکاو شدم راجع به ایشون بدونم. خوشحالم ک چنین مردانی داشته ایران. کسایی ک واقعا ایمان داشتن. من ک خودم ی جوون امروزی هستم مدام درگیر بی ایمانی ام .‌به محض اینکه اوضاع مطابق میلم نیس…
    خدا نجاتمون بده

  2. سلام وقت بخیر.

    بنده داود ابراهیمی فرزند علی اکبر هستم . درشهرورامین بدنیا آمدم ومتولد سال ۱۳۶۱ هستم .چند ماه پیش که به بهشت زهرا رفته بودم به صورت اتفاقی با قبرمطهر این شهید آشنا شدم وپس از تحقیقات فهمیدم این شهید اهل ورامین اشت.

    ما که لیاقت شهادت نداشتیم ولی که اسم ما همنام یک شهید است ………واقعا خوشحالم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.