خانه » اخبار و رویدادها » فرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران به پاکدشت می رود ؟!

فرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران به پاکدشت می رود ؟!

فرهاد بشیری

به گزارش ورامین سیتی به نقل از پاکدشت نیوز ، فرهاد بشیری در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی پاکدشت با اعلام این خبر گفت : با توجه به درخواست و پیگیری مجدانه مسئولان پاکدشت ، به زودی فرماندهی نیروی انتظامی شرق به این منطقه نقل مکان خواهد کرد .

او افزود : به جهت در اختیار قرار دادن شرایط و امکانات لازم و همچنین زمین مورد نیاز برای استقرار ، این امید وجود دارد تا این اتفاق مهم در پاکدشت رخ دهد .

نماینده مردم پاکدشت ادامه داد : مکاتبات هم اکنون در دستور کار قرار دارد و مسئولان رده بالای نیروی انتظامی نیز با این امر موافقت ضمنی خود را اعلام داشته اند .

وی که در حضور حسین مرادی مدیرکل حوزه استانداری سخن می گفت ، افزود : زمین مورد نیاز هم اکنون در بزرگراه امام رضا (ع) کنار روستای جمال آباد جهت استقرار فرماندهی نیروی انتظامی شرق تهران در نظر گرفته شده است .

سیروس فتحی

نماینده مجلس برای انتقال مکان نیروی انتظامی تصمیم نمی گیرد

اسوه خدمت : فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در واکنش به سخنان نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:نماینده مجلس برای انتقال مکان نیروی انتظامی تصمیم نمی گیرد.

سیروس فتحی در واکنش به سخنان نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در مورد انتقال فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران به این شهرستان گفت:نمایندگان در بیان اظهارات خود آزادند ولی این بیانات دلیل بر درستی یا نادرستی آن نیست.

وی ادامه داد: در مورد انتقال یا عدم انتقال فرماندهی انتظامی وی‍ژه شرق استان تهران از ورامین حرف های زیادی زده می شود اما تصمیم گیری برای انتقال مکان نیروی انتظامی با نماینده مجلس نیست،این تصمیم گیری برعهده من هم نیست،تصمیم نهایی را فرمانده ناجا خواهد گرفت.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.